مجله پایانه ها

پایانه ها مفید ترین اطلاعات را در حیطه سفر در اختیار مسافران قرار می دهد تا بتوانید سفر خوشی همراه با عزیزانتان تجربه کنید.


هتل های مشهد در اطراف حرم امام رضا

معرفی هتل‌های مشهد در حوالی حرم امام رضا جهت راهنمایی مسافران برای اقامت در مشهد

ادامه

چگونه با اتوبوس از ترمینال امام رضا به حرم برویم؟

معرفی شیوه جابه‌جایی در مشهد به وسیله خطوط اتوبوس درون شهری از پایانه امام رضا تا حرم مطهر

ادامه

خرید بلیط اتوبوس vip

شاید برایتان سوال باشد که اتوبوس‌ vip به چه مدل ناوگانی می گویند؟ و چیدمان داخلی آن به چه صورت است؟ در ادامه همراه ما باشید تا در این باره بیشتر توضیح دهیم.

ادامه

ترمینال زاینده رود

شهر سنتی و گردشگری اصفهان با داشتن چندین ترمینال بین‌شهری روزانه پذیرای مسافران بسیاری می‌باشد. در اینجا با یکی از ترمینال‌های آن به نام زاینده‌رود آشنا می‌شویم

ادامه

چگونه با مترو از ترمینال صفه به کاوه برویم

در این مقاله بهترین شیوهٔ تردد از دو ترمینال صفه و کاوه را که از پایانه های بزرگ و برون‌شهری استان اصفهان هستند بررسی می‌کنیم.

ادامه

در فصل پاییز به کجا سفر کنیم؟

زیبایی شگفت انگیز فصل پاییز بسیاری از گردشگران را به سفر در مناطق مختلف ایران برای دیدن این جلوه بسیار چشمگیر و تماشایی دعوت می کند.

ادامه

جاذبه های گردشگری پارس آباد

در شمالی‌ترین نقطه ایران یکی از شهرهای پرجمعیت و زیبای استان اردبیل که پارس‌آباد نام دارد جای گرفته است.

ادامه

سفر با تاکسی دربستی به تهران

برای سفر به تهران میتوانید از هر شهری که هستید سواری دربستی بگیرید. شما با رزرو تاکسی‌های دربستی در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و سفر ایمنی خواهید داشت.

ادامه

چگونه خود را برای پیاده روی اربعین 1402 آماده کنیم؟

با نزدیک شدن به ایام اربعین سفرهای زیارتی به این مقصد بسیار افزایش می یابد. در مطلب زیر راهنمایی های مفیدی برای این سفر زیارتی گفته شده است.

ادامه

تفریحات آبی کیش را بیشتر بشناسید

کیش از جمله شهرهای زیبای ایران است که گردشگران به ویژه در فصل های سرد سال به آن سفر میکنند. در این مطلب به معرفی تعدادی از تفریحات زیبای کیش میپردازیم.

ادامه

جاذبه های دیدنی اردبیل

اردبیل شهری با طبیعتی مثال زدنی و با بیش از شش هزار سال قدمت تاریخی که جاهای دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. 

ادامه

در مورد گلابگیری کاشان بیشتر بدانید

گلاب گیری در شهر کاشان، یکی از رسوم قدیمی و سنتی است که از گذشته‌های دور در این منطقه رواج داشته و تا به امروز همچنان ادامه دارد.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به گرمی قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به گرمی، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر به اصفهان با سواری دربست

تاکسی بین شهری به اصفهان از جمله روشهای راحت برای سفر به اصفهان است. در ادامه این مطلب شما را با شهر اصفهان و روشهای سفر به این شهر آشنا خواهیم کرد.

ادامه

نکات لازم برای سفرهای نوروزی

اگر تصمیم خود را گرفته اید که از تعطیلات نوروزی برای سفر استفاده کنید، رعایت نکات مهم و ضروری سفر در نوروز که در ادامه به آن می پردازیم بسیار مفید خواهد بود.

ادامه

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز 1402 آغاز شد

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروزی همه ساله معمولا در نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

ادامه

راهنمای سفر نوروزی به کرمان

استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار زیاد و منحصر به فردی است و همواره مورد توجه علاقه‌مندان به سفر و ایرانگردی بوده

ادامه

با ترمینال های مسافربری تهران آشنا شوید

تهران دارای 5 ترمینال به نام های ترمینال جنوب، ترمینال بیهقی، ترمینال آزادی، ترمینال پونک و ترمینال شرق می‌باشد.

ادامه

بلیط اتوبوس رشت به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس رشت به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

در زمستان از چه مکان های تهران بازدید کنیم؟

  تهران مقصدی برای تمام سال است و به عنوان شهری واقع در دامنه رشته کوه های البرز، یکی از مهم ترین مقاصد زمستانی ایران به شمار می رود.

ادامه

معروف ترین غارهای ایران را بشناسید

یکی از مهم ترین و با ارزش ترین جاذبه‌های طبیعی در دنیا، غارها هستند که می‌توانند گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه

مشهورترین جاذبه های دیدنی تبریز

تبریز در شمال ایران ، شهری تاریخی مملو از میراث و فرهنگ است. تبریز پایتخت آذربایجان شرقی و سومین شهر بزرگ ایران با بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت است.

ادامه

چک لیست وسایل ضروری در سفر با اتوبوس

تهیه لیست وسایل لازم در سفر با اتوبوس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پیش از سفر کردن با اتوبوس باید انجام دهید؛ خصوصا در سفرهای طولانی

ادامه

محبوب ترین مقاصد طبیعت گردی در ایران

ایران کشوری چهار فصل است و با توجه به این که در کشورمان مناطق طبیعی زیادی وجود دارد، سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان برای طبیعت گردی راهی ایران می‌شوند.

ادامه

جذاب ترین و محبوب ترین کویرهای ایران

ایران دارای کویرهای بسیار زیبا و دیدنی است در این مقاله به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت. کویر ورزنه، کویر مرنجاب از شناخته شده ترین کویرها میباشند.

ادامه

منابع و وسایل مورد نیاز شما در سفر اربعین

اگر قصد سفر به کربلا در ایام اربعین را دارید بایستی قبل از شروع سفر وسایلی که در طی این سفر نیاز هست را آماده کنید. جهت کسب اطلاعات در این مطلب همراه ما باشید.

ادامه

چگونه با اتوبوس بار ارسال کنیم

یکی از روش های ارسال بار، ارسال بار با اتوبوس است. البته ممکن است این سوال نیز برای‌تان پیش‌ آمده باشد که چگونه با اتوبوس بار ارسال کنیم و به مشکل برنخوریم؟

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مشهد مقدس

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت را با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بهترین غذاهای محلی ایرانی کدامند

هر شهر ایران دارای غذای محلی مخصوص به خود است. در این مطلب به معرفی برخی از غذاهای سنتی شهرهای مختلف ایران میپردازیم.

ادامه

آشنایی با مشهورترین جهانگردان ایران و جهان

اگر میخواهید با مشهورترین جهانگردان ایران و جهان آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مطلب به معرفی تعدادی از مشهورترین جهانگردان می پردازیم.

ادامه

دیدنی ترین و زیباترین دریاچه های ایران

در ایران دریاچه های بسیار دیدنی و زیبایی وجود دارد که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. در ادامه برخی از این دریاچه ها را به شما معرفی خواهیم کرد

ادامه

بلیط اتوبوس شیراز به کاشان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به کاشان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بهترین راه رزرو سواری بین شهری چیست

از بهترین راه ها برای سفر رزرو تاکسی بین شهری است. در سایت بازارگاه شما می توانید برای مسیر مورد نظر خود سواری دربست کنید، درب منزل سوار شوید و به مقصد برسید.

ادامه

به چه کشورهایی بدون ویزا می توان سفر کرد

اگر اهل سفر هستید و آرامش را در هیجان‌های مسافرت پیدا می‌کنید، حتما تمایل دارید از کشورهای خارجی هم بازدید کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به بندر عباس قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به بندر عباس، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

با عجایب گردشگری ایران آشنا شوید

دیدنی‌های عجیب در ایران کم نیست. این سرزمین پر است از شگفتی‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و باستانی که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به کهنوج قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به کهنوج، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بهترین پارک های جنگلی تهران را بشناسید

یکی از لذت‌های تهران‌گردی، گردش در بهترین پارک های جنگلی تهران است. اگر قصد سفر به پایتخت را دارید، می‌توانید تعطیلات را در پارک های جنگلی تهران بگذرانید.

ادامه

در سفر به تهران از کجا دیدن کنیم

شهر تهران دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که بازدید از این مکان های دیدنی خصوصا در ایامی که تهران خلوت است خالی از لطف نیست.

ادامه

طبیعت گردی چیست ؟

طبیعت گردی در واقع نوعی سفر است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد اما برخی از افراد خیلی با مفهوم آن آشنایی ندارندو به طور صحیح نمی‌دانند که طبیعت گردی چیست

ادامه

بلیط اتوبوس همدان به اهواز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس همدان به اهواز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

حامی پایانه ها در چهاردهمین دوره از جشنواره وب باشید

وب سایت جامع پایانه ها در چهاردهمین دوره جشنواره وب ایران شرکت کرده است. امید است که با حمایت شما همراهان همیشگی بتوانیم در این فستیوال برنده شویم.

ادامه

با محله های ایرانی نشین استانبول آشنا شوید

مهم‌ترین شهر ترکیه که هم مقصد مهاجرین است و هم مقصد توریست‌ها، شهر تاریخی و زیبای استانبول است. در ادامه شما را با این شهر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ادامه

بلیط اتوبوس خرم آباد به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس خرم آباد به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

جذابیت های کویر مرنجاب را بشناسید

کویر مرنجاب از جمله کویرهای زیبای ایران است که علاقه مندان کویر گردی را به سمت خود جذب می کند.

ادامه

هیچهایک چیست

هیچهایک یا همان سفر کردن بدون پرداخت پول برای حمل و نقل روشی ارزان قیمت و بسیار مناسب برای کسانی است که به پیاده روی و سفر ارزان علاقه‌مند هستند.

ادامه

در سفر به مشهد از چه مکان هایی دیدن کنیم

شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) در تمامی ماههای سال مورد استقبال گردشگران قرار دارد. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است.

ادامه

خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول

با توجه به هزینه بالای بلیط هواپیما به ترکیه به صرفه ترین روش سفر اتوبوسی است. شما می توانید بلیط اتوبوس تهران به استانبول را در سایت پایانه ها آنلاین بخرید.

ادامه

هنگام سفر با اتوبوس در دوران کرونا به این نکات توجه کنید

سفر با اتوبوس در دوران کرونا مطمئنن دغدغه‌ی بسیاری از افراد جامعه است. در ادامه با روش امن سفر با اتوبوس در دوران کرونا شما را آشنا خواهیم کرد.

ادامه

بهترین مقاصد گردشگری ایران در فصل پاییز

فصل پاییز بسیار برای سفر زیباست و جذابیت های خاص خود را دارد. در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با چند شهر از شهرهای دیدنی در این فصل آشنا کنیم.

ادامه

ارسال اینترنتی بار از مبدا شیراز

ارسال بار به صورت اینترنتی این امکان را به شما می دهد که به راحتی بار مورد نظر خود را به هر نقطه ای که مد نظرتان است به صورت درب به درب ارسال نمایید.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به یزد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به یزد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به تبریز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به تبریز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سواری دربستی به ارمنستان

در شرایط فعلی سفر با سواری دربستی بهترین گزینه برای سفر به ایروان است. سفر با سواری دربستی بسیار به صرفه است وسفری آرامش بخش را به شما هدیه می دهد.

ادامه

بلیط اتوبوس مشهد به شیراز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس مشهد به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس اراک به کرمانشاه قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به کرج، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

چطور بلیط اتوبوس خود را در سایت پایانه ها بخریم

مسافر عزیز شما برای خرید بلیط از سایت پایانه‌ ها نیازی به ثبت نام در سایت ندارید. شما می توانید به سادگی بلیط اتوبوس خود را در کوتاهترین زمان خریداری کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمانشاه به کرج قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به کرج، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اجاره اتوبوس دربستی تا فرودگاه امام خمینی

آژانس هایی که قصد ارسال مسافر به فرودگاه امام خمینی را دارند می توانند به صورت آنلاین اتوبوس دربستی اجاره کنند و بدون دردسر مسافران خود را به فرودگاه برسانند.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

لطفا به پایانه های مسافربری نروید

در شرایط موجود اگر سفر ضروری در پیش دارید نیازی به مراجعه حضوری به ترمینال مسافربری ندارید. شما می توانید بلیط سفر خود را به صورت اینترنتی در پایانه ها بخرید.

ادامه

بلیط اتوبوس بردسکن به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بردسکن به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

گذری بر دیدنی های شهر یزد

شهر با شکوه یزد یک شهر قدیمی بر پایه ی خشت و گل است و شامل بادگیرهای متمایز، خانه های تاریخی و تعداد زیادی از بناهای تاریخی است که گردشگران بسیاری را به سمت خود

ادامه

بلیط اتوبوس شیراز به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

گذری بر دیدنی های شهر شیراز

شهر شیراز از جمله شهرهای زیبا و دیدنی ایران است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. روزانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این شهر سفر می کنند.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به همدان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به همدان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس همدان به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس همدان به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر دو روزه از سمنان به ساری

برخی از مسیرها در کشور ما وجود دارد که در تمام فصول سال دیدنی است. از جمله این مسیر های زیبا مسیر سمنان به ساری است.

ادامه

بلیط اتوبوس اهواز به یزد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اهواز به یزد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

چگونه می توانیم برای سفر خود تاکسی بین شهری دربست کنیم؟

علاوه بر رزرو اینترنتی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و هواپیما، شما می توانید برای سفر های بین شهری، خودروی سواری دربست کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس یزد به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس یزد به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

معرفی 12 مورد از غیر معمول ترین روش های حمل و نقل در سراسر جهان

سفر به دنیا یک تجربه کاملاً هیجان انگیز است و قطارها ، اتومبیل ها ، هواپیماها و اتوبوس ها تنها راه سفر نیست. روش های حمل و نقل منحصر به فردی در دنیا وجود دارد.

ادامه

بلیط اتوبوس تبریز به مشهد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تبریز به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس کرج به کرمان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرج به کرمان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

آیا محدودیت های کرونایی سفر های اتوبوسی را محدود میکند؟

با اعمال محدودیت های جدید در سطح کشور با هدف جلوگیری از پیشگیری ویروس کرونا سفر با خودروی شخصی امکان پذیر نمی باشد. اما سفر با اتوبوس امکان پذیر است.

ادامه

با موزه های معروف تهران آشنا شوید

تهران دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است ازجمله موزه های تهران که بازدید کنندگان را از سراسر کشور به سمت خود جذب میکند. در ادامه موزه های این شهر را معرفی می کنیم

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به بندر عباس قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بندر عباس، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

با برخی از مناطق دیدنی ایران در فصل پاییز آشنا شوید

ایران از جمله کشورهایی است که در آن چهار فصل سال مشهود است. درادامه برخی از مناطق زیبای ایران در فصل پاییز را معرفی خواهیم کرد.

ادامه

بلیط اتوبوس ارومیه به ساری قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ارومیه به ساری، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

طرح ویژه از کار آموزی تا استخدام

ما با برگزاری دوره های کارآموزی برای علاقه مندان، دانش فنی افراد را جهت ورود به دنیای کار ارتقا می دهیم و شما را برای ورود به بازار کار واقعی آماده خواهیم کرد.

ادامه

با 10 مکان دیدنی در تهران آشنا شوید

تهران دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است که در ادامه لیستی از 10 جاذبه برتر تهران آورده شده تا شما را به سفر و بازدید این مرکز شهر مدرن و همچنین تاریخی ترغیب کند!

ادامه

در هنگام سفر با اتوبوس چه مواردی را رعایت کنیم؟

اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید بایستی قبل از شروع سفر اطلاعاتی راجع به سفرهای اتوبوسی داشته باشید تا بتوانید سفری دلچسب را تجربه کنید.

ادامه

مراسم عزاداری ایام محرم با چه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود؟

برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم و صفر 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز بلا مانع است. برگزاری عزاداری در مساجد به دلیل مسقف بودن ممنوع می باشد.

ادامه

چگونه در سایت پایانه ها بلیط خود را باطل کنیم؟

خیلی وقت ها پیش میاد که بلیط اتوبوس سفر خودتان را خریداری کرده اید ولی به دلایل مختلف نمی توانید در تاریخ مقرر به سفر بروید و مایلید بلیط خود را پس بدهید.

ادامه

بلیط اتوبوس زابل به مشهد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس زابل به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس قم به تبریز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس قم به تبریز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

محبوب ترین کویرهای ایران را بشناسید

کشور ایران دارای کویرهای بسیار زیبایی است که سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. در ادامه این کویرهای پر بازدید را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به بندرعباس قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به بندرعباس، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس ارومیه به همدان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ارومیه به همدان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر مجازی به اصفهان شهر نصف جهان

در شرایط حال حاضر ویروس کرونا هیچ فرصتی برای سفر باقی نمی گذارد و این باعث می شود زندگی بسیار کسل کننده شود. دراین ایام بازدید مجازی میتواند راه حل مناسبی باشد.

ادامه

بلیط اتوبوس زرین شهر به خرمشهر قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس زرین شهر به خرمشهر، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

چگونه در سفرهای اتوبوسی از ویروس کرونا در امان بمانیم

امروزه با وجود بیماری کرونا COVID-19 تا حد بسیار زیادی مسافرت ها کاهش یافته است. اما هنوز هم افرادی وجود دارند که برای موارد ضروری مجبور به سفر هستند.

ادامه

بلیط اتوبوس همدان به تبریز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس همدان به تبریز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس همدان به بوشهر قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس همدان به بوشهر، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس ارومیه به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ارومیه به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران

در این روزها سفر ممنوع است، بهتر است با رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن به نابودی هر چه سریعتر این ویروس کمک کنیم.

ادامه

بلیط اتوبوس شیراز به یزد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به یزد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

پیشنهادهایی برای خانه نشینی این روزها

یکی از توصیه‌های جدی برای پیشگیری از ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است. چه کنیم تا از فرصت خانه نشینی بیشترین بهره راببریم.

ادامه

بلیط اتوبوس شیراز به اهواز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به اهواز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به بوشهر قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به بوشهر، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

نکات مهم برای سفرهای دسته جمعی

با نزدیک شدن به ایام نوروز برنامه ریزی برای سفر های نوروزی آغاز شده است. بهتر است قبل از آغاز سفرهای خود برخی نکات را در نظر داشته باشید:

ادامه

بلیط اتوبوس مشهد به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس مشهد به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس شیراز به مشهد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

چگونه در سفر از بیماری مصون بمانیم؟

در هنگام سفر رعایت نکات بهداشتی جهت جلوگیری از بیماری بسیار اهمیت دارد. در ادامه برخی از موارد مهم برای حفظ سلامتی در سفر را بیان می کنیم:

ادامه

بلیط اتوبوس کرج به اهواز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرج به اهواز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

در فصل زمستان به کجا سفر کنیم؟

از جمله استان های پر طرفدار در ایام سرما استان خوزستان است. خوزستان به سبب جاذبه هایی که دارد در تمام ایام سال خصوصا فصل سرما مورد توجه گردشگران قرار دارد.

ادامه

بلیط اتوبوس تبریز به قم قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تبریز به قم، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس سبزوار به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس سبزوار به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

نحوه خرید بلیط اتوبوس با استفاده از رمز یکبار مصرف

برای خرید توسط کارت های بانکی بایستی رمز یکبار مصرف دریافت کنید و با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب و رمز یک بار مصرف هزینه بلیط مورد نظرتان را پرداخت کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس تبریز به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تبریز به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

در دوازدهمین جشنواره وب ایران از پایانه ها حمایت کنید

سایت پایانه ها در دوازدهمین دوره جشنواره وب ایران شرکت کرده است. با رای خود در رای گیری مردمی این جشنواره حامی پایانه ها باشید.

ادامه

جنگل جیغ در ایران کجاست؟

در نزدیکی مشهد در روستایی به نام سر برج جنگلی به نام جیغ قرار گرفته است و فاصله زمانی از مرکز شهر مشهد تا روستای سربرج طرقبه حدودا ۴۵ دقیقه است.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به یزد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به یزد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

آکواریوم طبیعی ایران در کجا قرار دارد؟

آیا می دانستید در ایران منطقه ای وجود دارد که به عنوان آکواریوم طبیعی شناخته شده است و این آکواریوم زیبا و طبیعی در شهر ایلام قرار دارد.

ادامه

اگر تنها سفر می کنید این موارد را به خاطر بسپارید؟

سفر انفرادی به اندازه مسافرت با یک همراه ایمن است. اکنون ، سفر به تنهایی در یک تور سازمان یافته احتمالاً از انجام این کار به طور مستقل امن تر است.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به قم قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به قم، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به شلمچه قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به شلمچه، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

توصیه های ضروری برای راهپیمایان اربعین حسینی

چنانچه قصد سفر زیارتی به کربلای معلی را دارید مطلب زیر را دنبال کنید. ما شما را با توصیه هایی ضروری برای راهپیمایان اربعین آشنا میکنیم.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به شلمچه قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به شلمچه، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفری یک روزه به شهرستانک در فصل پاییز

یکی از مناطق زیبایی که دیدن آن در فصل پاییز توصیه می شود شهرستانک در نزدیکی کرج است. این مکان منطقه ای بکر برای گذران تعطیلات آخر هفته است.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به مهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

خرید بلیط اتوبوس تهران به گلپایگان

با شروع شدن فصل درس و دانشگاه بسیاری از دانشجویان با دغدغه خرید بلیط اتوبوس روبرو هستند. این دغدغه برای شهرهایی مثل تهران که ترافیک مسافر زیادی دارند بیشتر است.

ادامه

با سرسبز ترین مناطق استان یزد آشنا شوید

تفت شهرستانی ییلاقی است که در20 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار گرفته و سرسبزترین روستاهای استان یزد را در دل خود جای داده است.

ادامه

بلیط اتوبوس چذابه قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به چذابه، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

مسیر های پر سفر در ایران

شهرهای بسیاری در ایران وجود دارند که بسیار پر بازدید هستند و برای سفر به آنها بایستی از قبل بلیط خرید کنید. در ادامه با برخی از این مسیرهای پر تردد آشنا شوید.

ادامه

بلیط اتوبوس مهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به مهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

دیدن این بازارها را از دست ندهید

از جمله جاذبه های گردشگری حیرت انگیز در ایران بازارهای زیبای آن است. با پایانه ها همراه باشید تا با معروف ترین بازارهای ایران آشنا شوید.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به ایروان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به ایروان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

صفر تا صد خرید بلیط اتوبوس در سایت پایانه ها

اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید بلیط اتوبوس خود را در کمترین زمان و با بهترین قیمت در سامانه پایانه ها خریداری کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به اهواز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به اهواز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

چگونه در سفرهای اتوبوسی سرگرم شویم

در سفرهای طولانی مدت با اتوبوس زمان خیلی کند میگذره و بسیاری اوقات حوصله سر بر است. میتوانید برای وقت گذرانی در اتوبوس موارد زیر را در نظر داشته باشین.

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به مشهد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط سفر به مشهد را ارزان تر بخرید

مسافران عزیزی که مایلند در ایام دهه کرامت به مشهد سفر کنند میتوانند بلیط اتوبوس خود را به صورت رفت و برگشت و همراه با تخفیف ویژه در سایت پایانه ها خرید کنند.

ادامه

چطور خودمون رو برای تنها سفر کردن آماده کنیم؟

به تنهایی سفر کردن به شما کمک میکند مکان های زیاد و جدیدی را کشف کنید و روش بسیار خوب برای رفع اضطراب و استراحت است و میتوانید اوقات خوشی را با خانواده بگذرانید

ادامه

بلیط اتوبوس قشم به یزد قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس قشم به یزد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر با اتوبوس به منطقه زیبای سوباتان در فصل تابستان

سوباتان یکی از مناطق ییلاقی کشوره که در فاصله 20 کیلومتری ضلع غربی شهر لیسار از توابع شهرستان تالش در استان سرسبز گیلان قرار داره.

ادامه

بلیط اتوبوس ساری به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ساری به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

پارک جنگلی گیسوم تونلی جنگلی در شمال ایران

پارک جنگلی گیسوم از جمله نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش است. شما میتوانید برای سفر به این منطقه زیبا در سایت پایانه ها اتوبوس اجاره کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس شیراز به تبریز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به تبریز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

آخرین فرصت برای دیدن زاینده رود را از دست ندهید

با سفر به اصفهان در تعطیلات عید فطر از آخرین فرصت دیدن زاینده رود پر آب استفاده کنید.

ادامه

اگر میخواهید شب قدر مشهد مقدس باشید ما به شما کمک میکنیم

زائرانی که قصد سفر به مشهد مقدس با اتوبوس را دارند میتوانند بدون دغدغه بلیط اتوبوس خود را از هر شهری که هستند به مقصد مشهد مقدس در سایت پایانه ها بخرند.

ادامه

بلیط اتوبوس دزفول به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس دزفول به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

امکان اجاره آنلاین اتوبوس دربستی به کاشان برای گردشگران

کاشان یکی از شهرهایی است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و شما می توانید به آسانی اتوبوس دربستی خود را در سایت پایانه ها اجاره کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس قشم به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس قشم به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر به شهر کوتوله ها

در حاشیه کویر شهداد، شهری در ابعاد خیلی کوچک وجود داره که دارای خانه های چند وجبی است و آدم کوتوله ها در آن سکونت داشتن.

ادامه

بلیط اتوبوس بندر عباس به اهواز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بندر عباس به اهواز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس قم را همراه با تخفیف بخرید

در ماه شعبان خصوصا عید نیمه شعبان زائران بسیاری جهت زیارت به قم و جمکران سفر میکنند. بلیط اتوبوس قم را در سایت پایانه ها همراه با تخفیف به صورت آنلاین بخرید.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به کاشان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به کاشان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

گردشگری در قلب بهار

بهار که میشه سفر دوستان به این فکر میفتند که به دامن سبز طبیعت سفر کنند. اگه شما هم از این گروه هستین ما به شما دشت دریا سر و سراب قروه رو معرفی کنیم.

ادامه

بلیط اتوبوس اهواز به شیراز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اهواز به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر به اصفهان در ایام نوروز

یکی از شهرهای زیبای ایران که در ایام نوروز از مسافران زیادی پذیرایی میکنه اصفهان است. شما میتونین بلیط اتوبوس اصفهان را در سایت پایانه ها ارزان تر بخرید.

ادامه

توصیه های ضروری در سفرهای نوروزی

کم کم داریم به آخرای اسفندماه میرسیم و به زودی پر سفر ترین روزهای سال فرا میرسه. اگه قصد سفر در ایام نوروز رو دارین توصیه های زیر رو در نظر داشته باشین.

ادامه

بلیط اتوبوس بوشهر به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بوشهر به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروزی در سایت پایانه ها

پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز 98 از تاریخ هشتم اسفند ماه در سایت پایانه ها آغاز می شود و میتوانید بلیط اتوبوس نوروزی خود را خرید کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به آبادان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به آبادان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

شروع همکاری پایانه ها با شرکت مسافربری پیک صبا آرژانتین

مسافران عزیز ازاین پس میتوانید بلیط اتوبوس خود از مبدا تهران را به صورت رفت و برگشت از شرکت مسافربری پیک صبا آرژانتین در سایت پایانه ها بخرید.

ادامه

خرید بلیط اتوبوس از مبدا ورامین

پایانه ها تنها سایت فروش بلیط اتوبوس از مبدا ورامین است. مسافران عزیز میتوانید بلیط اتوبوس خود از مبدا ورامین به مقصد مورد نظرتان را تنها از این سایت بخرید.

ادامه

در یازدهمین جشنواره وب ایران حامی پایانه ها باشید

سایت پایانه ها در یازدهمین دوره جشنواره وب ایران شرکت کرده است. با رای خود در رای گیری مردمی این جشنواره حامی پایانه ها باشید.

ادامه

بلیط اتوبوس اراک به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اراک به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

آداب و رسوم شب یلدا در شهرهای مختلف

یلدا، شب اول زمستان و شب آخر پاییز است. جشن شب یلدا در تاریخ جمعه 30 آذر سال 1397می باشد. در ادامه با آداب و رسوم برخی نقاط ایران در این شب آشنا خواهیم شد.

ادامه

فرا رسیدن هفته حمل و نقل گرامی باد

روز حمل و نقل، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور می باشد.

ادامه

آشنایی با غار کتله خور واقع در استان زنجان

غار کتله خور در 155 کیلومتری جنوب زنجان، در دل کوه های آهکی جنوب استان در پنج کیلومتری بخش گرماب از توابع شهرستان خدابنده واقع شده است.

ادامه

بلیط اتوبوس اهواز به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اهواز به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

تاثیر سفر در طبیعت بر روی کودکان

سفر در دامان طبیعت باعث پیشرفت احساسی، اجتماعی و فیزیکی کودکان میشه. بنابراین سعی کنید با سفر به نقاط طبیعی ارتباط میان کودک و طبیعت را بهتر کنید.

ادامه

در هنگام سفر این خوراکی ها را نخورید

هنگامی که در سفر هستید بهتر است در خورد و خوراک خود بیشتر دقت کنین تا بتونین از سفر لذت ببرین و مریض نشین.

ادامه

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مشهد مقدس

زائرانی که قصد سفر به مشهد را دارند می توانند بلیط اتوبوس مشهد را به صورت رفت و برگشت با تخفیف ویژه در ایام سوگواری ماه صفر در سایت پایانه ها بخرند.

ادامه

بلیط اتوبوس اندیمشک به شیراز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اندیمشک به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس کرج به همدان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرج به همدان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس گلپایگان به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس گلپایگان به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

خرید بلیط اتوبوس تنها با چند کلیک

بازارگاه سامانه ای است که شما را در مراحل تهيه بليط سفر مورد نظرتان ياری می دهد و بهترين تجربه خريد بليط اتوبوس را برايتان به ارمغان می آورد.

ادامه

بلیط اتوبوس قشم به شیراز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس قشم به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

نقش حیاتی سفر و طبیعت در سلامتی انسان

تحقیقات ثابت کرده که درختان از هر لحاظ در تعادل زیستی جسمی و روانی انسان نقش اساسی دارن. به این خاطر سفر کردن و بازدید از طبیعت در طول زندگی را باید جدی بگیریم.

ادامه

بلیط اتوبوس اصفهان به لاهیجان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به لاهیجان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

آشنایی با غارهای ایران

در ایران مجموعه ای از غارهای مختلف وجود داره که جهت زندگی موقت یا دائم و یا برای دیده بانی مورد استفاده قرار میگرفتند.در ادامه به معرفی دو غار ایران می پردازیم.

ادامه

بلیط اتوبوس یاسوج به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس یاسوج به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

راه های سرگرم شدن کودک در سفر

وقتی به یه سفر خانوادگی میرید دوس دارین به تمام اعضای خانواده خوش بگذره.شما میتونین با روش های ساده اما تاثیر گذار سرگرمی کودک در سفر رو فراهم کنین.

ادامه

تنگه شیرز

تنگه شیرز در محل تلاقی سه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان قرار گرفته است و 5 کیلومتر طول دارد .

ادامه

بلیط اتوبوس کرمان به شیراز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمان به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس ایلام به تهران قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ایلام به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس خرم آباد به اصفهان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس خرم آباد به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

مقررات عجیب رانندگی در کشورهای جهان

قوانین رانندگی در جهان تابع نشانه های استاندارد و مشخصی است و این علائم برای مردم جهان با هر زبان و ملیتی قابل درک و شناسایی است.

ادامه

گردنه حیران شاهکار زیبای خلقت

گردنه حیران یکی از شاهکارهای زیبای سفر است. این جاده زیبایی های زیادی رو در خودش جای داده که هر کدومش دنیای متفاوتی رو به ما نشان میده.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به چالوس قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به چالوس، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفر به یاسوج

شهر یاسوج دارای جاذبه های طبیعی، توریستی و گردشگری زیادی است و بعنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته شده. در ادامه مطلب با برخی ازجاذبه های گردشگری یاسوج آشنا میشین.

ادامه

بلیط اتوبوس مشهد با تخفیف ویژه

به مناسبت فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) میتوانید بلیط اتوبوس خود را از هر شهری که هستید در سایت پایانه ها  خرید و از تخفیفات ویژه خرید بلیط اتوبوس بهره مند شوید.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به الیگودرز قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به الیگودرز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

بلیط اتوبوس تهران به نورآباد لرستان قیمت ها و ساعات حرکت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به نورآباد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

گنجینه رمزآلود ایران

رمز و رازهایی که درباره ی دریاچه تخت سلیمان وجود دارد آن را به یکی از اماکن رمزآلود ایران تبدیل کرده . در ادامه با این مکان رمز آلود بیشتر آشنا بشین.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بروجرد

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بروجرد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

جاده اسالم به خلخال

اسم جاده اسالم خلخال رو شاید زیاد شنیدین. هم جاده و هم منظره هاش به بهشت طبیعت ایران معروفه. با پایانه ها همراه بشین تا با این جاده بیشتر آشنا بشین.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به اهواز

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به اهواز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به اراک

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به اراک، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

تنگه شمشه جاذبه ی دیدنی روستای چند هزار ساله هلسم

تنگه شمشه از مکان های زیبای طبیعی ایرانه که در روستای هلسم واقع شده ودارای قدمتی چند هزار ساله است.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به خمین

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به خمین، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به کاشان

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به کاشان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

مسجد نصیر الملک

مسجد نصیر الملک یکی از دیدنی های شگفت انگیز شهر شیراز است که هر روزه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب میکند.

ادامه

بام ایران سرزمین آب و آینه و آفتاب

روستای سر آقا سید در ارتفاع 2500  متری از سطح دریا قرار گرفته. این روستا در یکی از دامنه های قله هفت تنان در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ واقع شده.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

جاده هجیج اورامان

اگه به دنبال جاده های شگفت انگیز و پیچ درپیچ می گردین در کرستان و کرمانشاه از این جاده ها زیاد میبینین.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ساری به مشهد

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ساری به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

7 رفتار خراب کارانه در رانندگی

رانندگی از رفتارهایی است که به صورت روزمره انجام میشه و بیشتر افراد دست کم یک بار آن را تجربه کردن. رانندگی هم لذت بخش است و هم خسته کننده.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به رشت

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به رشت، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

صفحه اینستاگرام پایانه ها

با عضویت در صفحه اینستاگرام پایانه ها از آخرین تخفیفات بلیط اتوبوس و جدیدترین اخبار حمل و نقل با خبر شوید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به کرمانشاه

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به کرمانشاه، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سیستم نظارت بر رانندگان خواب آلود

به تازگی دستگاه جدیدی ساخته شده که در جلوی دید راننده نصب میشه و او رو کنترل میکنه و در صورت احتمال خطر به او هشدار میدهد.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به شیراز

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

گردشـگری الکترونیکـی چیست

گردشـگری الکترونیکـی نقطـه تلاقـی صنعـت گردشـگری و فنـاوری اطلاعـات و جـز پردرآمدترین فعالیتهـا در اقتصـاد امروز اسـت.

ادامه

با 10 ویژگی رانندگان با شخصیت آشنا شوید

نحوه رانندگی هر کس نشان دهنده فرهنگ و سطح اجتماعی فرد است. با 10 ویژگی رانندگان با شخصیت بیشتر آشنا شوید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به اصفهان

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به اصفهان، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به استانبول

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به استانبول، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

نکاتی برای داشتن سفر جاده ای سالم

سفر جاده ای از جذاب ترین نوع سفر هاست تنها مشکلی که میتونه داشته باشه طولانی بودن زمان آن نسبت به سفر با هواپیما و شاید قطار است.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بیرجند به تهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بیرجند به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بوشهر

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بوشهر، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بندرعباس به شیراز

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بندرعباس به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

تنگه ظلمات تجربه حضور در فضای وهم انگیز

یکی از جاذبه های طبیعی بکر و فوق العاده کویر مرکزی ایران تنگه ظلمات است که به تازگی گردشگران بسیاری رو به سمت خودش جذب کرده.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بیرجند به مشهد

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بیرجند به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بوشهر به شیراز

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس بوشهر به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

آشنایی با تپه ازبکی قدیمی ترین بنای خشت ساز بشر

تپه ازبکی قدیمی ترین بنای خشت ساز بشراست که در شهرستان نظرآباد استان البرز واقع شده و به عنوان نماد البرز معرفی میشه.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به شیراز

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به شیراز، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اتوبوس های گران قیمت در دنیا

در دنیا یه سری اتوبوس های گران قیمت وجود داره که امکانات بی نظیری رو به شما ارائه میدن. در ادامه پایانه ها به معرفی برخی از این اتوبوس ها می پردازد.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اهواز به تهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اهواز به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

سفری دلچسب به آسیاب خرابه

با اتوبوس های موجود در سایت پایانه ها به جاذبه طبیعی آسیاب خرابه سفر کنید.برای اینکار کافیه بلیط اتوبوس تبریز رو بخرین و خودتون رو به این جاذبه طبیعی برسونین.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به مشهد

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

جذاب ترین مقاصد گردشگری کمتر دیده شده در ایران

سفرمی تونه روح هر مسافری را طراوت ببخشه. برای تجربه سفری خوب، کافیه کمی در اینترنت جستجو کنین و یا مقصد هایی که در این مطلب معرفی میکنیم رو به خاطر بسپارین.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به کرمانشاه

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به کرمانشاه، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

تبلیغات خلاقانه بر روی اتوبوس

در بعضی از کشور ها با نقاشی های خلاقانه بر روی اتوبوس ها تبلیغات زیبایی انجام میدهند که شما می توانید در ادامه نمونه ای از این تبلیغات را ببینید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تبریز به تهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تبریز به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت را با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به تهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس شیراز به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت را با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

پیش از مسافرت رفتن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

چیزی که در سفر کردن مهمه اینه که تعطیلات رو بدون خطر به پایان برسونین و این موضوع با تامین شدن امنیت خانواده امکان پذیره.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به تهران

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس اصفهان به تهران، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت را با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مشهد

با اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به مشهد، مانند مسافت، قیمت بلیط اتوبوس، تخفیف ها و ساعات حرکت اتوبوس آشنا شوید تا سفری متفاوت را با پایانه ها تجربه کنید.

ادامه

گلاب گیری کاشان

گلاب گیری کاشان هر سال در اواسط اردیبهشت شروع میشه و این شهر پذیرای مهمان های بسیاری از اقصی نقاط کشور است.بلیط اتوبوس کاشان را در پایانه ها تهیه کنید.

ادامه

با 10 دلیل سفر کردن آشنا شوید

آیا میدونین که سفر میتونه زندگی رو براتون بهتر و شاد تر کنه؟ در ادامه همراه ما باشین تا شما رو با 10 مزیت سفر کردن آشنا کنیم.

ادامه

حقایقی جالب در مورد سفر

سفر کردن از جمله تفریحاتی است که مردم در زندگی شون جای میدن و حداقل سالی یکبار سعی میکنن به سفر برن. با ما همراه بشین تا با حقایق جالبی در مورد سفر آشنا بشین.

ادامه

با پارک های تهران آشنا شوید

تهران دارای پارک های زیبایی است که بسیاری از مردم شهر و مسافرانی که به این شهر سفر میکنند ساعتها وقت میگذارن و از این پارک ها دیدن میکنن.

ادامه

نکات ایمنی در سفر با خودروی شخصی

سفرهای جاده ای یکی از متداول ترین نوع سفر در داخل کشوره، اگه قصد سفر با خودروی شخصی رو دارین به موارد ایمنی توجه کنین. 

ادامه

سفر از مبدا یزد

مسافران عزیزی که قصد سفر از مبدا یزد رو دارین میتونین بلیط اتوبوس VIP خود رو به صورت آنلاین درسایت پایانه ها خرید کنین.

ادامه

سفر به جزیره عجایب هفت گانه قشم

قشم از جمله شهرهایی است که پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشوره. بلیط اتوبوس قشم رو میتونین از هر مبدایی که هستین در سایت پایانه ها بخرین.

ادامه

بلیط اتوبوس از بندر عباس به شیراز

سفر از بندر عباس به شیراز در فصل بهار زیاده  و خیلی از مردم این شهر به شیراز سفر میکنن تا از این شهر زیبا در این فصل زیبا دیدن کنن.

ادامه

بلیط اتوبوس از خمین به تهران

برای خرید بلیط اتوبوس خمین به تهران در سایت پایانه ها میتونین با انتخاب مبدا خمین و مقصد تهران و تاریخ مورد نظرتون لیست سرویس های خمین به تهران رو مشاهده کنین.

ادامه

سفر به زاهدان

یکی از راه های سفر به زاهدان سفر زمینی همراه با اتوبوس vip است. شما میتونین بلیط اتوبوس خودتون رو به صورت آنلاین در سایت پایانه ها خرید کنین.

ادامه

بازدید از نمایشگاه خودروهای تاریخی در سعدآباد

شیرازی های عزیز میتونن برای دیدن از این نمایشگاه با خرید بلیط اتوبوس شیراز به تهران از سایت پایانه ها به این شهر سفر کنن.

ادامه

قبل از تحویل اتاق هتل خودتان را سرگرم کنید

در ایام تعطیلات نوروز به دلیل حجم بسیار سفرها شاید با یه سری مشکل روبرو بشیم. یکی از اونا آماده نبودن اتاقیه که رزرو کردین. با پایانه ها همراه بشین.

ادامه

معرفی کتاب توسعه گردشگری کشورهای اسلامی

هدف پایانه ها از معرفی کتاب نامبرده این است که با خواندن کتاب علاوه بر حس خوب کتاب خوانی با مسائل گردشگری و حمل و نقل نیز آشنا شوید.

ادامه

بلیط اتوبوس از ساری به تهران

امکان خرید بلیط اتوبوس از ساری به تهران در سایت پایانه ها، فراهم شده است. فقط کافیست این مسیر را جستجو و بلیط مورد نظرتان را تهیه کنید.

ادامه

سفر دو روزه به بوشهر

در ادامه سفر های دو روزه پایانه ها اینبار سری به استان بوشهر میزنیم. استان بوشهر جز شهرهاییست که در ایام نوروز پذیرای مسافران بسیاری است.

ادامه

بلیط اتوبوس از امل به تهران

امکان خرید بلیط اتوبوس از آمل به تهران در سایت پایانه ها، فراهم شده است. فقط کافیست این مسیر را جستجو و بلیط مورد نظرتان را تهیه کنید.

ادامه

سفر به آبشار های زیبای استان لرستان در نوروز

استان لرستان طبیعت فوق العاده ای داره و با آبشارهای بی نظیر همواره بازدید کننده های بسیاری رو به سمت خودش جذب میکنه. در ادامه مطلب به معرفی اونا می پردازیم.

ادامه

استرس روزهای پایان سال

اصولا پایان هرسال و چند روز قبل از زمان شروع عید نوروز همه مردم در تکاپو و تکمیل کارهای عقب افتاده ان و از اینرو استرس های زیادی دارن و به گونه ای سردرگم هستن.

ادامه

پیشنهاد 10 جاذبه دیدنی برای سلیقه های متفاوت،قسمت دوم

به بهانه ی نزدیک شدن بهار تصمیم گرفتیم تا شما رو با بعضی از جاهای بسیار دیدنی ایران آشنا کنیم تا شاید در فرصت نوروز از اونا دیدن کنین.

ادامه

پیشنهاد 10 جاذبه دیدنی برای سلیقه های متفاوت،قسمت اول

بهار داره کم کم از راه میرسه و همین بهانه ای شد تا شما همراهان همیشگی پایانه ها رو با چند تا از بهترین مسیر ها که دیدنشون در فصل بهار بسیار لذت بخشه آشنا کنیم.

ادامه

بازدید از موزه لوور با 5 هزار تومان

با همت مسئولین موزه ملی ایران، حدود 50 شاهکار از بخش‌های مختلف موزه لوور و دلاکروا برای اولین بار در موزه ملی ایران به نمایش در آمده است.

ادامه

بلیط اتوبوس ترابزون

اگر قصد سفر به ترابزون را دارید میتوانید با خرید بلیط اتوبوس تهران به ترابزون از سایت پایانه ها علاوه بر صرفه جویی در هزینه از زیبایی های مسیر هم بهره مند شوید.

ادامه

سوغاتی های ایران زمین قسمت دوم

با پایانه ها همراه شوید تا شما رو با خلاصه ای از سوغاتی های برخی شهرهای کشور عزیزمان ایران آشنا کنه.

ادامه

بلیط اتوبوس ارزروم

از این پس می توانید بلیط اتوبوس تهران به ارزوم را در سایت پایانه ها خرید کنید و به شهر ارزروم ترکیه سفر کنید.

ادامه

حمام گله داری موزه ای برای مردم شناسی

یکی از جاهای دیدنی بندر عباس حمام گله داری است که در حاشیه خلیج فارس و در بلوار ساحلی بندر عباس قرار دارد و پیشینه آن به دوران قاجار میرسد.

ادامه

با انتخاب شما در جشنواره وب ایران برنده شدیم

مفتخریم اعلام داریم به لطف همراهی و رای شما عزیزان در میان صدها سایت در گروه هتلداری و رزرواسیون بلیط به انتخاب مردم برنده شدیم.

ادامه

سوغاتی های ایران زمین

فردی که میره سفر یا گردشگری میکنه از اون دیاری که رفته برای اقوام و دوستان و خویشاوندانش کالایی را میاره که اصولا یا صنایع دستی یا خوراکی اون شهره

ادامه

هوشیار رانندگی کنید

راننده به طور طبیعی پس از مدتی رانندگی، دچار خستگی می شود، اما در ساعات ابتدایی بعد از ظهر، بعد از نهار و نیمه شب، راننده خیلی زودتر احساس خستگی میکند.

ادامه

اولین ترمینال تهران

اولين ترمینال مسافربری در تهران، با عنوان ترمينال خزانه (جنوب)، در سال 59 به طور رسمی فعاليت خود را آغاز كرد و پس از آن سایر پایانه ها به ترتیب تاسیس شدند.

ادامه

سفر دو روزه به یزد

اگه به دلیل نبود وقت تا الان به شهر یزد سفر نکردین و جاذبه های دیدنیش رو ندیدین، فرصت رو از دست ندین و همراه پایانه ها یک سفر دو روزه به این شهر داشته باشین.

ادامه

تجربه ای شگفت انگیز در هتل یخی سوئد

هتل یخی از معروف ترین اقامتگاه های طبیعی دنیاست و اولین هتلی است که از یخ و برف ساخته شده و در سوئد قرار دارد.

ادامه

سفر در روزهای سرد

سفر در فصل سرما برای بیشتر افراد جامعه به درستی تعریف نشده،برخی معتقدند زمستان علاوه بر سختی هایی که در ترابری ایجاد می کند،یادآور بیماری و مشکلات دیگراست،اما..

ادامه

جشنواره زمستانی پایانه ها شروع شد

سایت پایانه ها، روزانه به 20 نفر از خریداران بلیط اتوبوس، به قید قرعه 25 تا 100 درصد مبلغ بلیط را باز می گرداند.

ادامه

گردشگری با چاشنی وحشت

در دنیا، گردشگری وحشت بین کسانی که علاقه زیادی به ماجراجویی در دل ناشناخته ها دارند، بسیار محبوب است و در ایران هم مقصد هایی برای سفر وجود دارند .

ادامه

سفر دو روزه برای خوزستانی ها

اگه دوست دارین از استان خوزستان دیدن کنین و مناظر و دیدنی های زیبای این شهر رو از دست ندین با ما همراه بشین تا سفری دو روزه به بهشت ایران داشته باشیم.

ادامه

در دهمین جشنواره وب ایران حامی پایانه ها باشید

وب سایت جامع پایانه ها در دهمین دوره جشنواره وب ایران شرکت کرده است. امید است که با حمایت شما همراهان همیشگی بتوانیم در این فستیوال برنده شویم.

ادامه

آداب شب یلدا در شهرهای مختلف

شب یلدا بلندترین شب ساله که هر ساله مردم هر شهر با آداب و رسوم خودشون این شب رو جشن میگیرن و دور هم جمع میشن.

ادامه

روز حمل و نقل گرامی باد

سامانه پایانه ها فرارسیدن هفته حمل و نقل را به تمامی زحمت کشان این عرصه تبریک میگوید.

ادامه

کوله پشتی یا چمدان

همیشه انتخاب بهترین وسیله برای جمع آوری وسایل سفر دغدغه بوده و انتخاب اینکه وسایلمون رو داخل چمدان یا کوله پشتی بچینیم برامون سخته.

ادامه

سفر های ضد آلزایمر

با رزرو و خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه ها می تونین در زمستان در نرگس زارهای بهبهان و کازرون گردش کنین و از زیبایی های آن منطقه لذت ببرین.

ادامه

سفر پرخاطره با دوستان

سفر با دوستان یکی از بهترین و خاطر انگیز ترین سفر هاس. فرقی نمیکنه که یه سفر طولانی باشه یا کوتاه ولی در کل مسافرت با دوستان،خصوصا دوستان صمیمی خیلی خوش میگذره.

ادامه

چرا حمل و نقل عمومی؟

هرچند استفاده از حمل و نقل عمومی به اندازه سفر با خودروی شخصی لذت بخش نیست، ولی تاثیرات مفیدی داره که باعث برتری اون به سفر با وسیله شخصیه.

ادامه

سفر دو روزه برای شیرازی ها

اگر هنوز به دلیل مشغله های زندگی و کاری نتونستید یه سفر به شیراز داشته باشید، این مطلب رو حتما بخونید و یه سفر دو روزه عالی به شیراز رو تجربه کنید.

ادامه

سفر های دو روزه برای اصفهانی ها

شهر های دیدنی خیلی زیادی نزدیک اصفهان هست و میشه گفت تمام این شهر ها توریستی هستن و شما میتونین یه سفر دو روزه به اونجا داشته باشین.

ادامه

سفر دو روزه برای تهرانی ها

شهر های دیدنی زیادی نزدیک تهران هستن که علاوه بر اینکه آب و هوای خیلی  خوبی دارن خلوت و دنج هم هستن و میتونین سفر یکی دو روزه به اونجا داشته باشین.

ادامه

امن ترین و بهترین صندلی برای نشستن در اتوبوس

سفر کردن همراه اتوبوس در سطح کشور تجربه ای شیرین و لذت بخش است. ولی قبل از هر چیز باید امن ترین و بهترین صندلی برای نشستن در وسیله نقلیه را بشناسیم.

ادامه

پیشرفت حمل و نقل در آینده

صنعت حمل و نقل از جمله صنعت هایی است که روز به روز درحال پیشرفت است. در 30 سال آینده، ما شاهد تغییرات بیشتری در تکنولوژی حمل و نقل نسبت به 100 سال گذشته هستیم.

ادامه

چگونه در سفر بادیگارد خودمون باشیم؟

سفر کردن همیشه دغدغه های زیادی رو به همراه داره. وقتی به سفر میرین باید نکات زیادی رو در نظر داشته باشین تا دچار مشکل نشین.

ادامه

مزایای تنهایی سفر کردن

سفر کردن کار لذت بخشی است که در هر سن و سالی دوست دارین به سفر برین. آدما همیشه دوس دارن که دسته جمعی سفر کنن ولی گاهی لازمه تنهایی سفر کردنو تجربه کنین.

ادامه

5 توصیه مهم قبل از رزرو بلیط اتوبوس

اگه قصد سفر با اتوبوس رو دارین بهتره قبل از خرید بلیط موارد زیر رو بدونین و با رعایت اونا خرید بهتری داشته باشین.

ادامه

اولین فروش بلیط هواپیما

آبرام فل (Abram Phell) نخستین کسی است که برای سفر با هواپیما پول پرداخت کرد و در اول ژانویه 1914 پرواز کرد.

ادامه

راهنمای سفر به کربلا

بهتره قبل از اینکه تصمیم به سفر زیارتی بگیرین اطلاعات کاملی از اونجا داشته باشین تا مشکلی پیدا نکنین و با خیال آسوده زیارت کنین.

ادامه

نکات مهم برای پیاده روی اربعین

برای پیاده روی اربعین لازم است با برخی نکات آشنا شوید تا در طول راه دچار مشکل نشوید. پایانه ها شما را با این موارد آشنا میکند.

ادامه

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین 96

پیش فروش اینترنتی بلیط اربعین 96 از امروز در سایت پایانه ها آغاز شد. زائران گرامی می توانند بلیط اتوبوس خود را از سایت پایانه ها خرید کنند.

ادامه

توصیه های امنیتی به زائران اربعین

نیروی انتظامی با هدف به حداقل رساندن خطرات احتمالی، توصیه هایی برای حفظ سلامت زائران عتبات عالیات به ویژه زائران اربعین بیان کرده است. با ما همراه باشید.

ادامه

سفر با کمترین پس انداز در دهه سی ام زندگی

اصولا سفرهای انفرادی در بدست آوردن تجربیات تاثیر زیادی دارد و بهتر است هر کسی در طول زندگی اش مخصوصا در دهه 30 حداقل یک بار این تجربه را کرده باشد.

ادامه

چزابه درست است یا چذابه

همیشه این سوال در ذهن زائران بوده است که املای کلمه چذابه به چه شکل است. گروهی آن را به چزابه و گروهی چذابه می نویسند. به راستی کدام حالت نوشتاری درست تر است.

ادامه

سفر با تور یا سفر شخصی

سفر کردن یکی از تفریحات ما ایرانی هاس. برای سفر یه موضوعی که خیلی مهمه اینه که سفرمون رو با تورهای مسافرتی بریم یا اینکه خودمون برنامه‌ریزی کنیم.

ادامه

نگهداری از جواهرات و بدلیجات در سفر

خانما دوس دارن جواهرات و بدلیجاتشون رو در سفر همراه داشته باشن، با ما همراه بشین تا شما رو با راه های نگهداری جواهرات و بدلیجات آشنا کنیم.

ادامه

8 راه سرگرم کننده در سفر با اتوبوس

نشستن به مدت طولانی در اتوبوس واقعا کسل کنندس. اگه قصد دارین با اتوبوس سفر کنین بهتره خودتون رو سرگرم کنین. در ادامه با 8 کار سرگرم کننده در اتوبوس آشنا میشین.

ادامه

توصیه های تغذیه ای برای سفر اتوبوسی

وقتی با اتوبوس سفر میکنین چه سفر کوتاه باشه یا طولانی بهتره همراهتون مواد غذایی ببرین. اینطوری هیچوقت گرسنه نمی مونین.

ادامه

احتیاط های رانندگی در سفرهای جاده ای

سفرهای جاده ای یکی از متداول ترین نوع سفر در داخل کشوره، برای اینکه از سفر های جاده ای لذت بیشتری ببرین بهتره به موارد ایمنی توجه کنین.

ادامه

توصیه های مفید برای سفر با اتوبوس در شب

اگه قصد سفر در داخل کشور رو دارین، سفر اتوبوسی یه گزینه مناسب و ارزون برای شماست. شما می تونین بلیط اتوبوس تون رو شب بگیرین تا در راه بخوابین.

ادامه

کانال تلگرام پایانه ها

کانال تلگرام پایانه ها با هدف ارتباط هر چه بیشتر با شما مخاطبان و مسافران گرامی راه اندازی شده است تا همراه شما عزیزان در شبکه های اجتماعی باشیم.

ادامه

سفر به ایران از دیدگاهی متفاوت

احتمالا تا الان در مورد ایران زیاد شنیدین. بنجامین مارتینی بعد از سفر به ایران با دیدگاهی متفاوت، سفر به ایران رو توضیح میده.

ادامه

10 توصیه برای سفر های طولانی با اتوبوس

بعضی وقتا میخواین به سفر طولانی برین و مقصد انتخابی تون خیلی دوره. اینطوری باید ساعتها در اتوبوس بشینین تا به مقصد برسین. البته اگه با اتوبوس سفر کنین.

ادامه

تاریخچه پیدایش سفرهای اتوبوسی

آیا تا الان به این فکر کردین که چه کسی فکر ساختن اتوبوس به ذهنش رسیده که به جای حمل یه نفر بتونه چندین نفرو جابجا کنه ؟ پس با پایانه ها همراه بشین.

ادامه

موسیقی محلی و گردشگران

موسیقی محلی، امروز به یکی از ابزارهای مهم جذب گردشگری دنیا تبدیل شده است. ایران یکی از کشور های دارنده موسیقی محلی بوده که می تواند باعث جذب گردشگر شود.

ادامه

از حقوق خود در سفرهای جاده ای با خبر شوید

برای اینکه سفر با اتوبوس برایتان لذت بخش و خاطره انگیز باشد و از سلامت و ایمنی کافی برخوردار باشید، باید حقوق خود در سفر با اتوبوس را بدانید.

ادامه

نکات ایمنی در سفرهای جاده ای

سفرهای جاده ای پرطرفدارترین نوع سفر در داخل کشوره، بهتره احتیاط های رانندگی رو بشناسین و به نکات ایمنی بیشتر توجه کنین تا سفر لذت بخشی داشته باشین.

ادامه

یزد اولین شهر ایران در فهرست یونسکو

شهر تاریخی یزد ثبت جهانی شد. در اجلاس کمیته میراث فرهنگی یونسکو در لهستان پرونده شهر تاریخی یزد در فهرست آثار جهانی ثبت شد.

ادامه

چند نکته برای عکاسی در سفر

حالا که تصمیم خودت رو برای سفر گرفتی و میخوای یه سفر خاطره انگیز داشته باشی بهتره چند تا نکته برای گرفتن عکس در سفر بدونی.

ادامه

چگونه برای یک سفر کاری آماده شویم؟

شاید تا حالا براتون پیش اومده باشه که بخواین به سفر کاری برین و ندونین که چیکار کنین. در ادامه با برخی مقدماتی که برای رفتن به سفر کاری لازمه آشنا می شین.

ادامه

سفر تابستانی همراه با پایانه ها

اگه قصد سفر با اتوبوس رو تو فصل گرما دارید، بهتر است قبل از شروع سفر تابستانی خود نکات زیر را مطالعه کنید.

ادامه

با پایانه ها همسفر شوید

ایران کشوری مملو از جاذبه های گردشگری است که سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب میکند. اگر در ایران قصد سفر با اتوبوس را دارید ما شما را راهنمایی میکنیم.

ادامه

تاریخچه خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه ها

پایانه ها جز نخستین سایت های خرید بلیط اتوبوس آنلاین در ایران است. شما می توانید به صورت آنلاین بلیط اتوبوس مورد نظر خود را در کمترین زمان خرید کنید.

ادامه

معرفی کتاب سفر به ایران در قرن هفدهم

خانواده پایانه ها قصد دارد برای ترویج بیشتر کتاب و کتابخوانی در بین مردم کتابهایی در زمینه گردشگری، ایران شناسی و حمل و نقل را به شما معرفی نماید.

ادامه

چگونه همراه کودک خود با اتوبوس سفر کنیم؟

یکی از بهترین و به صرفه ترین راه های سفر کردن، سفر با اتوبوس است. اگر قصد سفر با کودک خردسالتان دارید بهتر است با ما همراه شوید.

ادامه

برای کاهش کمر درد در سفرهای جاده ای چه کنیم

امروزه یکی از مناسب ترین روش های سفر، سفر اتوبوسی است. سفر با اتوبوس علاوه بر صرفه اقتصادی از امنیت بالاتری نیز برخوردار است.

ادامه

سفر در اردیبهشت را از دست ندهید

ایران پر است از شهرهای زیبا و جاذبه های دیدنی بسیار که در هر زمان گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند که در اردیبهشت ماه این زیبایی ها صد چندان میشود.

ادامه

معرفی 10 غار شگفت انگیز و معروف دنیا

در ادامه ما شما را با شگفت انگیز ترین غارهای دنیا آشنا خواهیم کرد. با پایانه ها همراه باشید.

ادامه

معرفی آثار باستانی هزار ساله سمنان

سمنان یکی از شهرهای تاریخی در ایران میباشد که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد. در ادامه سامانه پایانه ها شما را با برخی از این آثار آشنا میکند.

ادامه

نوروزتان پیروز

سامانه جامع پایانه ها فرارسیدن سال نو را به شما عزیزان تبریک عرض می نماید و برایتان سفر خوشی را آرزو مند است.

ادامه

نکاتی برای پیشگیری از مریض شدن در سفر

مریض شدن بخشی از زندگی روزمره است، و در سفر بودن باعث نمی شود که دیگر با آن مواجه نشوید.

ادامه

چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم؟

یکی از دغدغه های مسافران هنگام سفر چگونگی چیدن چمدان است. با پایانه ها همراه شوید تا با برخی ازنکات و راه‌کارهای پیشنهادی آشنا شوید.

ادامه

کاخ آپادانای شوش

کاخ آپادانای شوش قصر زمستانی شاهان هخامنشی بوده‌است که به دستور داریوش بزرگ پادشاه هخامنشی در شوش بنا شده است.

ادامه

دیدنی های استان کرمان

استان کرمان از جمله استان های کشور است که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد که سالانه پذیرای گردشگران است.

ادامه

پل ورسک

پل ورسک علاوه بر اهمیت ویژه در صنعت حمل و نقل، از جاذبه‌های سیاحتی کشور نیز محسوب می‌شودو با شماره 1543 به ثبت ملی رسیده است.

ادامه

غار یخی چما

غار یخی چما یکی از کم‌نظیرترین نقاط گردشگری استان چهار محال و حتی کشور است که برای بسیاری از گردشگران ناشناخته مانده است.

ادامه

حقوق مسافر در سفر های جاده ای بین شهری

با نزدیک شدن به نوروز و افزایش سفر های نوروزی برای داشتن سفری خوش و خاطره انگیز با سامانه پایانه ها توصیه می کنیم با حقوق خود به عنوان مسافر بیشتر آشنا شوید.

ادامه

دلایل مهم برای سفر کردن

سفر کردن همیشه لذت بخش است و باعث ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه شادابی در انسان می شود. بلیط سفر خود را از سایت پایانه ها با نازل ترین قیمت خرید نمایید.

ادامه

نکاتی که هنگام سفرباید مورد توجه قرار دهید

با توجه به نزدیک شدن نوروز و سفر های بسیار در این ایام توصیه می شود قبل از سفر بلیط خود را با نازل ترین قیمت در سایت پایانه ها رزرو نمایید.

ادامه

سفر به تهران را در نوروز از دست ندهید

تهران درتعطیلات نوروز به یکی ازبهترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل می‌شود.شما می توانید به دوراز ترافیک آزار دهنده، ازجاذبه ‌های متعدد این شهر بازدید نمایید.

ادامه

10 نقطه از ایران که سفر به آنها در نوروز توصیه نمی شود

با ما همراه شوید تا با شهرهایی که با وجود دیدنی بودنشان، به دلیل شلوغی و گرانی زیاد سفر به آنها در نوروز توصیه نمی شود، آشنا شوید.

ادامه

تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای سفر

با نزدیک شدن به نوروز برنامه ریزی برای سفر های نوروزی آغاز میشود. بسیاری از خانواده‌ها در این ایام به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند.

ادامه

اصفهان جان تازه ای گرفت، بازگشایی آب زاینده رود

بهترین زمان برای بازدید از شهر اصفهان را از دست ندهید. مسافران می توانید با خرید بلیط از سامانه پایانه ها به صورت زمینی و با اتوبوس به این شهر زیباسفر نمایید.

ادامه

کهن ترین درختان جهان در یزد

یزد سرزمین کهن‌سال ترین موجودات زنده دنیاست، به طوری که تاریخ سکونت انسان را در این سرزمین به زمانی پیش از هزاره سوم قبل از میلاد نسبت می‌دهند.

ادامه

ده کوه دیدنی در ایران را بشناسید

ایران ما به سواحل شمال , مشهد و شیراز خلاصه نمی‌شود بلکه هزاران دیدنی مذهبی، تاریخی و طبیعی در آن یافت می‌شود که شاید اسم آنها به گوش شما هم نرسیده باشد.

ادامه

اتوبوس ایرانی پنجاه و دو ساله شد

سيستم حمل ونقل ايران همگام با بسياری از كشورهای مترقی دنيا شكل گرفت اما متمركز آن در شهر تهران بود. تاریخچه اتوبوس در ایران را همراه با پایانه ها مرور کنید.

ادامه

یک تجربه لذت بخش اسکی درزمستان

بسیاری از مردم از سفر لذت می‌برند و مایل‌اند در تمامی فصل‌های سال به مسافرت بروند؛ اما در زمستان نمی‌دانند کدام مکان ها می تواند لذت بخش باشد با ما همراه باشید!

ادامه

جزیره قشم سرزمین عجایب هفتگانه ایران

قشم جزیره‌ای آرام ، بی‌هیاهویی و زیبایی است، شاید همین زیبایی طبیعی و بکر، این منطقه را به یکی از محبوب‌ترین مناطق برای گردش، زندگی و کار در ایران تبدیل کرده.

ادامه