درباره سامانه خرید بلیط اتوبوس پایانه ها

payaneha.com جامع ترين وبسايت جهت خريد بليط اتوبوس شرکت های مسافربری سراسر کشور می باشد. مسافران عزیز ميتوانيد با اطمينان خاطر، اتوبوس مورد نظر خود را در کوتاهترين زمان ممکن و با آگاهی از تخفیف های متنوع انتخاب نموده و بلیط اتوبوس خود را خرید نماييد. مراحل خريد بليط از سادگی خاصی برخوردار است تا اکثريت مردم بتوانند به سهولت و بدون سردر گمی از سايت استفاده نمايند.

امکان ابطال و استرداد بلیط در سامانه پایانه ها فراهم شده است. مسافران با ورود به سايت پايانه ها و انتخاب منوی استعلام  و یا ابطال بليط براحتی ميتوانند استعلام بليط خود را انجام دهند و یا بلیط خرید شده را باطل نمایند.

 از مزايای منحصر به فرد وب سايت جامع پايانه های مسافربری کشور، ارسال پيام کوتاه با مشخصات کامل بليط بعلاوه متن تعيين شده توسط مدير سيستم پس از انجام خريد برای مسافر به صورت کاملا هوشمند می باشد. اين امر در اطمينان دادن به مسافر از خريد تاثير بسزايی  دارد علاوه بر ارسال هوشمند پيامک برای مسافر ايميل محتوی اطلاعات کامل بليط برای شما ارسال ميگردد که لازم است از آن پرينت گرفته و در هنگام حرکت اتوبوس به همراه داشته باشيد. 

خرید بلیط اتوبوس پایانه ها

جست و جوی آسان ، نمایش جزئیات دقیق سرویس ، ساده تر شدن خرید بلیط ، امکان ارائه تخفیفات شناور و امکانات جزئی فراوان دیگر از ویژگی های سامانه پایانه ها می باشد.

مراحل خرید بلیط اتوبوس در سایت پایانه ها به سادگی انجام میگیرد و شما میتوانید در زمان کمی بلیط اتوبوس خود را خرید کنید.

اگر قصد خرید از سامانه پایانه ها را دارید بهتر است قبل از خرید بلیط  صفحات حقوق مسافر، حریم خصوصی، قوانین و مقررات، سوالات متداول و در نهایت راهنمای خرید بلیط اتوبوس  را مطالعه نمایید.

سامانه پایانه ها این افتخار را دارد که روزانه با بیش از 70 مبدا مختلف و 1000 مسیر متفاوت به مسافران عزیز سرویس دهی کند.

شرکت های عضو خانواده پایانه ها در تلاشند که اتوبوس های بروز و مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه دهند تا سفری خوش و بی دغدغه را برای مسافران به ارمغان آورند. مسافران می توانید بلیط اتوبوس مورد نظر خود را همراه با تخفیف های بلیط اتوبوس متنوع از شرکت مسافربری مورد نظرتان خرید کنید.

شما مسافران و همراهان عزیز باید بدانید، تلاش و تمرکز پایانه ها همواره بر روی جلب رضایت مشتری بوده است. ما برای توسعه روند فروش بلیط های اتوبوس برون مرزی، در تلاشیم زمینه ای را فراهم کنیم تا شما بتوانید به راحتی بلیط سفر خود به کشورهای مرزی و همسایه را خرید کنید.

همه تلاش تیم پایانه ها بر این است که شما بتوانید با خیال آسوده از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس لذت ببرید.