آغاز همکاری سامانه خرید بلیط پایانه ها با  شرکت مسافربری آسیا سفر میبد  

بلیط خود از مبدا میبد را می توانید با مراجعه به سایت پایانه ها  به راحتی و در کمترین زمان خرید کنید.

باعث افتخار ماست که اعلام داریم سامانه خرید بلیط پایانه ها پذیرای عضو جدیدی از شرکت های مسافربری استان یزد است. شرکت مسافربری آسیا سفر میبد همراه با جدید ترین اتوبوس های روز اروپا دارای سرویس های ویژه به مقاصد مختلف  می باشد. مسافران میتوانید بلیط سفر خود از مبدا میبد به آبادان، از میبد به  بشرویه، از میبد به تربت حیدریه،  از میبد به تهران جنوب،  از میبد به تهران غرب، از میبد به شیراز را از شرکت آسیا سفر میبد با نازل ترین قیمت خرید نمایید. 
همچنین در صورت انصراف از خرید می توانید بلیط خریداری شده خود را ابطال و مجددا اقدام به خرید نمایید. 

آسیا سفر میبد-خرید بلیط اتوبوس- خرید اینترنتی بلیط اتوبوس-پایانه- بلیط اتوبوس-

سامانه پایانه ها بزرگترین و جامع ترین سایت خرید بلیط اتوبوس در سطح کشور میباشد. این سامانه بیشتر از 200 شرکت مسافربری در سطح کشور را تحت پوشش قرار داده است. مسافران قادرند بلیط سفر خود به مقصد های گوناگون را به صورت اینترنتی و رفت و برگشت از پایانه ها خرید نمایند. این سامانه امکان ابطال و استعلام بلیط را به راحتی برای مسافران فراهم نموده است. شما می توانید بلیط خود را در کوتاهترین زمان و به صورت تخفیف دار از این سامانه خرید کنید.
همچنین به مدیریت تمام شرکت های مسافربری غیر عضو با افتخار اعلام می نماییم در خانواده بزرگ پایانه ها جایگاه ارزنده ای برای شما هم هست.