برای دریافت تخفیف جشنواره حرم، روی تصویر زیر کلیک کنید، این جشنواره از 10 تا 25 دی ماه 1402 فعال است.

خرید بلیط اتوبوس از مشهد با تخفیف مقاصد جشنواره حرم بلیط اتوبوس پایانه ها

 

با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس مشهد به تهران را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات تکمیلی این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم.

مسافت مشهد به تهران  890  کیلومتر است و شما با اتوبوس حدود 9 ساعت بدون احتساب زمان توقف در سفر هستید.

از مهمترین اطلاعاتی که می توان به آن اشاره کرد قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف های متنوع مسیر مشهد به تهران با اتوبوس می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها روی لینک زیر کلیک کنید. در لینک زیر ساعات دقیق حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده موجود است. 

لیست قیمت بلیط اتوبوس مشهد به تهران

سفر از مشهد مقدس به تهران

هنگام سفر از مشهد به تهران شما می توانید از مسیر سمنان سفر کنید. در این مسیر بیشتر در دل کویر سفر خواهید داشت و علاوه بر سمنان شما از شهرهای دامغان و شاهرود و سبزوار نیز می گذرید. در این مسیر دیدنی های بسیاری وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • دامغان

یکی از شهرهایی که در مسیر از آن می گذرید شهر دامغان است. دامغان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است. دامغان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری از جمله مسجد جامع دامغان، بازار قدیمی دامغان و خانه های قدیمی بسیاری از جمله خانه لطفی می باشد.

بلیط اتوبوس مشهد به تهران

  • شاهرود

شهر شاهرود در این مسیر بسیار دیدنی و جذاب است. در این شهر حتما از موزه آب و موزه شاهرود دیدن کنید. در بازار قدیمی شاهرود می توانید سوغاتی های این شهر را بخرید. علاوه بر این ها این شهر دارای جاذبه های گردشگری مانند رودخانه تاش، جنگل ابر شاهرود، باغ گردشگری ارکس نیز می باشد.
روستاهای بسیار زیادی در این مسیر واقع شده اند. اگر عجله ای برای رسیدن به مقصد ندارید در هر روستا توقف کنید و در آن گردش کنید روستاهایی مانند روستای مهر و روستای میامی، روستای زعفرانیه از معروف ترین این روستاهاست.

بلیط اتوبوس مشهد به تهران

  • سبزوار

در ادامه مسیر به  شهر سبزوار می رسید. در شهر سبزوار کاروانسراها و موزه های تاریخی است که مورد توجه گردشگران است.

بلیط اتوبوس مشهد به تهران

بلیط اتوبوس برگشت از تهران به مشهد

نگران بلیط برگشت سفر خود نباشید. شما می توانید قبل از شروع سفر بلیط برگشت سفر از تهران به مشهد را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در سایت پایانه ها بلیط اتوبوس از مبدا تهران به مقصد های دلخواه شما یافت می شود.

لیست قیمت بلیط اتوبوس تهران به مشهد


با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس مشهد به تهران و برگشت آن را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید.