با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس تهران به بروجرد را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات تکمیلی این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم.

مسافت تهران به بروجرد  401 کیلومتر است و شما با اتوبوس حدود 5 ساعت در سفر هستید.

از مهمترین اطلاعاتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف های متنوع مسیر تهران به بروجرد با اتوبوس می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها روی لینک زیر کلیک کنید. در لینک زیر ساعات دقیق حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده موجود است.

لیست قیمت بلیط اتوبوس تهران به بروجرد

جاذبه های طبیعی در مسیر تهران به بروجرد با اتوبوس

هنگام سفر از بروجرد به سمت تهران شما ازمسیر بین راهی اراک میگذرید. در  بروجرد جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد از جمله:

  • مسجد جامع بروجرد

مسجد بروجرد متعلق به قرن سوم هجری قمری است و عنوان قدیمی ترین مسجد در غرب کشور را به خود اختصاص داده است. ارتفاع گنبد از زمین نزدیک به 20 متر است. در ابتدا این مسجد بدون گلدسته ساخته شده و بعدا این گلدسته ها به آن اضافه شدند. وجود منبری شامل 9 پله ی چوبی که روی آن چند بیت زیبا کنده کاری شده از دیگر زیبایی های این مسجد است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بروجرد- مسجد بروجرد

  • تپه فرق

تپه فرق در روستای قرق از توابع شهرستان بروجرد قرار دارد. تاریخچه این اثر متعلق به عصر مس یا همان عصر نوسنگی در هزاره ی چهارم و پنجم قبل از میلاد است. این تپه مهمترین تپه ی باستانی در شهرستان بروجرد است.

 

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بروجرد- تپه فرق

  • پل قلعه حاتم بروجرد

پل قلعه حاتم معلق به دوران سلطنت پهلوی و سال 1313 هجری شمسی است. این قلعه بر روی رودخانه ی باغ شاه از شاخه های رود سزار بنا شده است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به بروجرد- قلعه حاتم

بلیط اتوبوس برگشت از بروجرد به تهران

وب سایت جامع پایانه ها بلیط برگشت سفر شما را نیز فراهم کرده است. برای دریافت ساعات حرکت، قیمت، تخفیف ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده خدمات بلیط اتوبوس بروجرد به تهران می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. 

لیست قیمت خرید بلیط اتوبوس و
ساعت حرکت اتوبوس های بروجرد به تهران


با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس تهران به بروجرد و برگشت آن را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید.