با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس تهران به خمین را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات تکمیلی این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم.

مسافت تهران به خمین  342 کیلومتر است و شما با اتوبوس حدود 4 ساعت در سفر هستید.

از مهمترین اطلاعاتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف های متنوع مسیر تهران به خمین با اتوبوس می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها روی لینک زیر کلیک کنید. در لینک زیر ساعات دقیق حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده موجود است.

لیست قیمت بلیط اتوبوس تهران به خمین

جاذبه های طبیعی در مسیر تهران به خمین با اتوبوس

در مسیر تهران به خمین شما از دلیجان، محلات و قم می گذرید. هنگام سفر به خمین دیدن جاذبه های تاریخی این منطقه را فراموش نکنید. در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

سنگ نگاره های تیمره

تیمره نام منطقه ای باستانی در همین است که21 هزار سنگ نگاره اسرار آمیز و شگفت انگیز در دل خودش قرار داده است. سنگ نگاره های تیمره با نقش های منحصر به فرد، 40 هزار سال تاریخ کشور را بیان میکنند و برای گردشگران جذاب است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به خمین - سنگ نگاره های تیمره

قلعه روستای مزاین

این قلعه در یکی از روستاهای توابع خمین قرار گرفته است و بسیار دیدنی و جذاب است. متاسفانه امروزه ویرانه ای از آن باقی مانده است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به خمین - قلعه روستای مزاین

قلعه قنات (کاروانسرای گلماگرد)

به قلعه قنات قلعه مهستان و کاروانسرای گلماگرد نیز میگویند. این قلعه در یک کیل.متری شمال شرقی روستای جلمارود در فاصله 300 متری شرق جاده آسفالته‌ای که از شهر خمین به روستای جلماجرد می‌رسد، قرار گرفته است. این بنای تاریخی دارای نقشه مربع شکل است و با مصالحی چون خشت و گل ساخته شده است. 

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به خمین - گلماگرد

بلیط اتوبوس برگشت از خمین به تهران

وب سایت جامع پایانه ها بلیط برگشت سفر شما را نیز فراهم کرده است. برای دریافت ساعات حرکت، قیمت، تخفیف ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده خدمات بلیط اتوبوس خمین به تهران می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. 

لیست قیمت خرید بلیط اتوبوس و
ساعت حرکت اتوبوس های خمین به تهران


با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس تهران به خمین و برگشت آن را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید.