با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس ساری به مشهد را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات تکمیلی این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم.

مسافت ساری به مشهد  735  کیلومتر است و شما با اتوبوس حدود 8:30 ساعت در سفر هستید.

از مهمترین اطلاعاتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف های متنوع مسیر ساری به مشهد با اتوبوس می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها روی لینک زیر کلیک کنید. در لینک زیر ساعات دقیق حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده موجود است.

لیست قیمت بلیط اتوبوس ساری به مشهد

جاذبه های طبیعی در مسیر ساری به مشهد با اتوبوس

در مسیر ساری به مشهد شما از شهرهای بین راهی تربت جام، قوچان و بجنورد می گذرید. در ادامه تعدادی از جاذبه های دیدنی مسیر ساری به مشهد را به شما معرفی میکنیم. 

دریاچه چورت - ساری

نام اصلی دریاچه چورت میانشه است. به علت نزدیکی این دریاچه با روستای چورت به آن دریاچه چورت می گویند. در اطراف این دریاچه هوا مه آلود است. درختان تا تنه در آب فرو رفته اند. در این میان صدای حیوانات و پرندگانی که در جنگل پیچیده است. دریاچه چورت در جاده ساری - کیاسر قرار گرفته است و از انجا باید به سمت روستای چورت بروید و  بعد از 10 کیلومتر رانندگی در جاده خاکی به این دریاچه میرسید.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ساری به مشهد - دریاچه چورت

گردشگاه بابا امان

یکی از زیباترین و قدیمی ترین پارک های گردشگری در کشور است. این گردشگاه محلی بسیار زیبا برای مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند میباشد.  در این مکان تفریحی آرامگاهی منسوب به شاهزاده اسماعیل فرزند امام موسی کاظم (ع) وجود دارد. از مناظر زیبا و دیدنی این پارک، حیات وحش پردیسان در زمینی به مساحت 250 هکتار در غرب پارک تفریحی بابا امان است که در آن تنوع گیاهی و جانوری خراسان شمالی یافت می‌شود.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ساری به مشهد - بابا امان

گردشگاه بش‌قارداش

در هفت کیلومتری بجنورد و در ابتدای جاده بجنورد به اسفراین تفرجگاهی طبیعی و تاریخی با نام بش قارداش قرار دارد. در زمان اشکانیان و ساسانیان در این محل عبادتگاه پیشوایان زرتشتی قرار داشته و به خاطر زندگی کردن چهار فصل مغ «بزرگان دینی زرتشتی» به چهار مغان شهرت یافته است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس ساری به مشهد - بش قارداش

بلیط اتوبوس برگشت از مشهد به ساری

وب سایت جامع پایانه ها بلیط برگشت سفر شما را نیز فراهم کرده است. برای دریافت ساعات حرکت، قیمت، تخفیف ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده خدمات بلیط اتوبوس مشهد به ساری می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. 

لیست قیمت خرید بلیط اتوبوس و
ساعت حرکت اتوبوس های مشهد به ساری


با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس ساری به مشهد و برگشت آن را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید.