با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس تهران به استانبول را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات تکمیلی این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم.

مسافت تهران به استانبول  2000  کیلومتر است و شما با اتوبوس حدود 20 ساعت در سفر هستید.

از مهمترین اطلاعاتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف های متنوع مسیر تهران به استانبول با اتوبوس می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها روی لینک زیر کلیک کنید. در لینک زیر ساعات دقیق حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده موجود است.

لیست قیمت بلیط اتوبوس تهران به استانبول

جاذبه های طبیعی در مسیر تهران به استانبول​ با اتوبوس

هنگام سفر از تهران به سمت استانبول شما می توانید از دیدنی های این شهر زیبا دیدن کنید. در ادامه تعدادی از جاذبه های دیدنی این شهر را به شما معرفی میکنیم.

برج گالاتا (Galata Tower)

یکی از جاذبه های استانبول برج گالاتا ست که ارزش تاریخی بسیاری دارد و مانند یک افسانه با کلاهی مخروطی به آسمان نفوذ میکند. در بالای این برج یک کافه رستوران زیبا و منظره فوق العاده ای از شهر چشمهای شما را خیره میکند.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به استانبول - برج 

گالاتا

قصر توپکاپی

قصر توپکایی در قرن 15 میلادی در محل تلاقی تنگه بسفر، گلدن هورن و دریای مرمره قرار دارد. این قلعه 400 سال قلب تپنده ی امپراتوری عثمانی بوده است. این قلعه زیبا به عنوان اولین کاخ عثمانی یکی از محبوب ترین دیدنی های استانبول است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به استانبول - قصر 

توپکایی

ایا صوفیه (Hagia Sophia)

ابا صوفیه یکی از بزرگترین کلیساهای جهان میباشد که در سال 537 میلادی به عنوان یک کلیسای بیزانس ساخته شد. این کلیسا در سال 1453 تبدیل به مسجدی برای مسلمین شد. عظمت، معماری و فرهنگی که در ساخت این بنا به کار رفته است بی نظیر است و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب میکند.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس تهران به استانبول- ابا صوفیه


با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس تهران به استانبول و برگشت آن را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید.