با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید. می خواهیم در این مطلب، اطلاعات تکمیلی این سفر را با شما به اشتراک بگذاریم.

مسافت کرمانشاه به تهران 506 کیلومتر است و شما با اتوبوس حدود 6 ساعت در سفر هستید.

از مهمترین اطلاعاتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت بلیط اتوبوس و تخفیف های متنوع مسیر کرمانشاه به تهران با اتوبوس می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تخفیف ها روی لینک زیر کلیک کنید. در لینک زیر ساعات دقیق حرکت اتوبوس ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده موجود است.

لیست قیمت بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران

جاذبه های طبیعی در مسیر کرمانشاه​ به تهران با اتوبوس

هنگام سفر از کرمانشاه به سمت تهران شما ازمسیر بین راهی کنگاور کرمانشاه، اسد آباد همدان و کرج میگذرید. در مسیر کرمانشاه به تهران جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد از جمله:

  • مسجد جامع اسد آباد همدان

اسد آباد یکی از شهر های زیبای همدان است که دارای تاریخی کهن است. در این شهر آثار باستانی و جاذبه های طبیعی بسیاری وجود دارد که آن را به یکی از مناطق زیبای گردشگری در ایران تبدیل کرده است. اسد آباد از گذشته از مناطق آباد و سرسبز ایران بوده و به آدراپانا شهرت داشته است. از جمله مناطق دیدنی این شهر مسجد جامع اسد آباد است که از قدیمی ترین مساجد ساخته شده در این شهر است. از دلایل اهمیت و ارزش مسجد جامع حضور سنگ نبشته ای تاریخی است که در آن قرار دارد.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران- مسجد جامع

  • کتبیه‌ آقاجان بلاغی اسدآباد همدان

در شمال غربی اسد آباد در کنار روستای آقاجان بلاغی کتیبه ای تاریخی قرار دارد که به آن کتیبه آقاجان بلاغی میگویند. این سنگ نوشته در مورد بنای سدی در این شهر است که در دوران حکومت صفویه ساخته شده است.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران- کتیبه آقاجان بلاغی

  • تپه گودین کنگاور

از آثار تاریخی و دیدنی شهرستان کنگاور تپه تاریخی گودین است. این تپه به لحاظ ارزش تاریخی هم رده تپه های تاریخی مانند تپه سیلک کاشان است. آثار گرانبهای بسیاری در این منطقه کشف شده که همگی به خارج از ایران منتقل شده و در موزه های آمریکا و اروپا نگهداری می شوند.

اطلاعات تکمیلی بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران- گودین تپه

بلیط اتوبوس برگشت از تهران به کرمانشاه

وب سایت جامع پایانه ها بلیط برگشت سفر شما را نیز فراهم کرده است. برای دریافت ساعات حرکت، قیمت، تخفیف ها و شرکت های مسافربری ارائه دهنده خدمات بلیط اتوبوس تهران به کرمانشاه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. 

لیست قیمت خرید بلیط اتوبوس و
ساعت حرکت اتوبوس های تهران به کرمانشاه


با سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس پایانه ها، می توانید بلیط اتوبوس کرمانشاه به تهران و برگشت آن را تنها با چند کلیک ساده و با بهترین قیمت خرید کنید.